Paksuna

Avoin foorumi etenkin allekirjoittaneelle purkaa hämmennystään, ilon ja ahdistuksen tunteita, ihmetellä alakulttuuria, joka ympäröi raskautta ja kummastella lässytyksen määrää. Yhteenveto Tyypin odotusajalta, joka loppui maanantaina 2.4.2007, juuri ennen virka-aikaa, eli 15:59.

tiistaina, helmikuuta 13, 2007

Sika!

Meidän lapsesta tulee sika. Kaikkien tästä ensi helmikuuhun syntyvistä tulee, sikoja. Myös Henry Olavi "Remu" Aaltonenkin on sika.

Jonna sekoili kiinalaisten horoskooppien yhteensopivuuksien kanssa, koska unohti, että minä ja mm. Suski olemme eri lajiketta ko. astrologiassa kuin hän itse. Me olemme käärmeitä. Jotenka kävikin niin, että juuri sikaa ei olisi mulle saanut tulla, koska jotenkin oletettavasti kemiat ei natsaa. No jos Tyypistä vielä tulee oinas, niin... Mä en edes aio ajatella millainen jukuripää siitä tulee. Ja tällä geenimixerillä... näistä suvuista.

No hyvä Tyyppi siitä tulee. Jostain olen omaksunut sellaisenkin käsityksen, että kauris ja vesimies eivät oikein natsaisi... No mä olen vesimies ja molemmat vanhemmat kauriita, Jonna on kauris, Tuitsi-täti on kauris jne.

Ja sitten on vielä ihan yksilön ominaisuudet ja se ympäristön vaikutus. Joka on valtava. Ettei kyllä sitten IHAN kaikesta voi tähtiä syyttää.

Kuva: täältä

Tunnisteet: ,

2 Comments:

At 8:45 ap., Blogger Selenn said...

Ja minäkin oon sika, ja mukkelostakin tulee sika... :)

 
At 12:26 ip., Anonymous Anonyymi said...

Vai,että tänä vuonna sikaillaan! No, ihan hyvä, meidän perheen eläintarha laajenee yhdellä lajilla, eikä kuulostanut ollenkaan hullummalta jos Wikipediaan on luottamista :)

 

Lähetä kommentti

<< Home