Paksuna

Avoin foorumi etenkin allekirjoittaneelle purkaa hämmennystään, ilon ja ahdistuksen tunteita, ihmetellä alakulttuuria, joka ympäröi raskautta ja kummastella lässytyksen määrää. Yhteenveto Tyypin odotusajalta, joka loppui maanantaina 2.4.2007, juuri ennen virka-aikaa, eli 15:59.

maanantaina, marraskuuta 06, 2006

Salaraskaus - Salasikiö

En ole ihan varma, mutta tältä varmaan Mariastakin (siitä neitsyestä) tuntui, kun Jesse vaan "niinku syntyi".

Olen yrittänyt mm. illalla rauhoittua ja "kuulostella" Tyyppiä. Mutta onko se poreilu ihan vaan närästystä vai mitä, niin... Ei siellä mitään kovin ihmeellistä ole tuntunut. Piimä joka tapauksessa rauhoittaa närästyksen sekä Tyypin.

Siksi on mukava päästä ultraan. Näkee, että on siellä ihan oikeasti Joku. Tämä ei ole huonoa pilaa eikä edes mielenhäiriö.

Kamalasti Tyyppi oli viime näkemästä kasvanut. Ihan ihmisen mittasuhteisiin. Siellä se nökötti, nenu. Pystyssä kuin karvaisella Maire-siskolla. Omituista katsella toista, kun se on omassa vatsassa. Kuulemma liikkui ihan hyvin ja kaikki näytti olevan ok. Ei mitään ihmeellistä eikä mullistavaa.

Selvisi, että istukka on ihan edessä, joten ei sitä Tyyppiä ihan heti tunnekaan. Kuvaruudulta näki, kun se veti polvella suoraan istukkaan, kuin joku vapaanyrkkeilijä. Ei sääntöjä. No, josko Tyyppi sitten pääsisi heti Ringside Clubin jäsenenksi ja vaikka hallitukseen.

Kävimme yksiksemme Tyypin kanssa siellä Kätlärillä. Jaakolla oli työvelvoitteita (ne on aina niin tyl-siä). Minua alkoi melkein huvittamaan, kun kaikki (pariskunnat) katsoivat jotenkin minua. Ihan kuin "voi toista, sillä ei varmaan ole miestä". Saatoin kuvitella tai jotain, mutta siltä se tuntui.

No kätilöt olivat ok. Varsinkin ennenaikaisensynnytyksen esto -tutkimuksen kätilö. Hän oli nähnyt jo viime viikolla SPR:n henkilökunnan hakevan istukkaluovutuksen Kätläriltä ja sanoi, että se on hirvittävän hieno asia, että istukkaverta voi taas Kätilöopistolla luovuttaa.

Toiselle kätilölle tuli sitten höpötettyä ihan puutaheinää ja muutama vesiperä: "On tää outoa, että joku kasvaa vaan tälleen huomaamatta mun sisällä. Kyllä mä ihan ymmärrän mistä kaikki Alien-elokuvien ja muiden tekijät on saaneet inspiksensa, on toi ihan omituisen näköinen. Mikä toi loisteputkivalon näköinen on sen pään ympärillä? Ai luuta, joo joo. Kaverin kanssa todettiin, että mulla on vähän niin kuin koiran raskaus. Niin kun tää ei vielä ole tuntunut missään, että josko sitten vikat kolme kuukautta... En mä mitään tunne, liikkeitä siis. On toi hassua, että se on jo ihan ihmisen näköinen..."

Keskiviikkona olisi sitten Haikaranpesään ilmoittautuminen. Muista hoitaa.

Tunnisteet: ,

1 Comments:

At 9:58 ap., Anonymous Anonyymi said...

Luen tätä sun blogia jälkikäteen, mulla on laskettu aika 29.3.2008, eli olen nyt viikolla 20. Olen murehtinut tota ihan samaa: vaikka kuinka yritän kuulostella, niin mitään selkeitä liikkeitä ei tunnu, ehkä parhaimmillaan just jotain sellaista "poreilua". Oli kiva lukea, että teillä tyypin kanssa oli ollut samanlaiset kuviot. Huomenna sitten ultrassa nään onko kaikki hyvin.

 

Lähetä kommentti

<< Home