Paksuna

Avoin foorumi etenkin allekirjoittaneelle purkaa hämmennystään, ilon ja ahdistuksen tunteita, ihmetellä alakulttuuria, joka ympäröi raskautta ja kummastella lässytyksen määrää. Yhteenveto Tyypin odotusajalta, joka loppui maanantaina 2.4.2007, juuri ennen virka-aikaa, eli 15:59.

perjantaina, tammikuuta 19, 2007

Mä olen ihan dadaa

Eilen sekoilin itseni ihan sekaisin sillä millä raskausviikolla olen. Muistin, että tänään pitäisi alkaa viikko 31., mutta sitten katsoin kalenteriin, niin siellä luki 30. Kun tämä raskausviikkojen vaihtuminen on siirtynyt maanantaista torstai-perjantain vaihteeseen olen ihan pihalla. Maanantai on niin paljon helpompi sisäistää uuden viikon (raskaus sellaisenkin) aluksi kuin perjantai.

No Vau!-kirjassa se sitten "selvennettiin": "Raskaus 30 viikosta 0 päivästä 30 viikkoon ja 6 päivään = 31. viikko (Tämän viikon alussa sikiö on 28 viikkoa vanha--). Jeppistä.

Niin ja nyt Tyypilla on Vau!-kirjan mukaan "kunnon hiukset päässä" tai siis mistä sitä tietää. Toisilla on todella kunnon kuontalo, muttei kyllä kaikilla. Sitten sen ihoa peittävä kauniisti sanottuna untuvakarvoitus alkaa hävitä, mutta sitä on runsaimmin kuitenkin selässä ja olkapäillä. Plus se virtaa lapsiveteen ja se kiertää MUN sapen kautta, joka puhdistaa ...sen.

Mutta ei musta tunnu, että olisin ollut iät ja ajat jo raskaana. Musta tuntuu, että nyt vasta mä olen raskaana.

Tunnisteet: ,