Paksuna

Avoin foorumi etenkin allekirjoittaneelle purkaa hämmennystään, ilon ja ahdistuksen tunteita, ihmetellä alakulttuuria, joka ympäröi raskautta ja kummastella lässytyksen määrää. Yhteenveto Tyypin odotusajalta, joka loppui maanantaina 2.4.2007, juuri ennen virka-aikaa, eli 15:59.

maanantaina, marraskuuta 20, 2006

Millon tää olis?

...niinku raskaana?

Nooran äidin, Sannan, Jonnan, äidin ja kaikkien kyselyihin on hassua vastata. "Siis ei mitään mainittavaa, kerrottava. Mä voin ihan normaalisti, siis hyvin. Ei näy..." tai vähän pöllistyneenä "Noh... siis niin joo (tää raskaana oleminen), joo. Ihan hyvin".

Anna sanoi lauantaina Nasulle (viis vee), että "Tarkkaile nyt tota Hannan vatsaa, niin voit sitten ens kerralla verrata onko se kasvanut".

Kerkesin jo ajattelemaan, että helvettiäkö mun vatsa nyt lihoo viikossa tai edes kahdessa! Ennen kuin taas muistin, että niin siis joo, kun siellä on Tyyppi, mähän olen raskaana.

Nasu katsoi naamaansa rutistaen Annaa ja mua, kun Anna jatkoi: "...niin kun siellä on se vauva" ja totesi "ai jaaa vai", epäillen selkeästi koko läppää. Tiedän niin mitä Nasu ajatteli: Noi huijaa.

Tunnisteet:

2 Comments:

At 12:21 ip., Blogger Norppa said...

mä oon jotenki sanaton ton barbikuvan edessä. etenkin kun näin tänään yhden toisen joka herätti ajatuksia.. lähden siis skannaamaan.

 
At 6:46 ip., Blogger Hanna Kopra said...

Pääasia on, että ajatuksia herää.

 

Lähetä kommentti

<< Home