Paksuna

Avoin foorumi etenkin allekirjoittaneelle purkaa hämmennystään, ilon ja ahdistuksen tunteita, ihmetellä alakulttuuria, joka ympäröi raskautta ja kummastella lässytyksen määrää. Yhteenveto Tyypin odotusajalta, joka loppui maanantaina 2.4.2007, juuri ennen virka-aikaa, eli 15:59.

perjantaina, joulukuuta 22, 2006

Pelastavatko kristallilapset maailman?

Nyt liikutaan alueella, joka ei ole vieras muttei nyt ihan arkeakaan.

Indigo- ja kristallilapset, uuden maailman toivot. Tästä oli vähän aikaa sitten jotain telkkarissakin. Otteita MTV3:n Helmisaitilta:

"Onko lapsellasi suuret, viisaan näköiset silmät? Onko hän alle kahdeksan vuoden ikäinen? Entä kestikö hänellä tavallista kauemmin oppia puhumaan? Jos vastasit kaikkiin edellä mainittuihin kysymyksiin myöntävästi, saattaa silmäteräsi olla kristallilapsi."

Sama kuin kysyisi vanhemmilta: Onko teidän lapsi kaikista lapsista mahtavin, söpöin ja fiksuin? Suurin osa vastaisi (tietenkin) vahvan myöntävästi, vaikka käärö olisi ihan ...millainen tahansa.

"--niin sanotuista indigolapsista, joita on syntynyt pääasiassa vuoden 1978 jälkeen, sekä kristallilapsista, joita on syntynyt vuodesta 2000 eteenpäin. Molempia ryhmiä yhdistävät paranormaalit kyvyt, suuri älykkyys sekä tavallista kehittyneempi tietoisuuden taso. Heidän katsotaankin olevan ihmisen evoluution seuraavan asteen edustajia, joiden tehtävänä on luotsata pahasti asiansa sotkenut ihmiskunta kohti parempaa tulevaisuutta."

No, siis mä olen pääasiassa syntynyt ennen 1978 vuoden loppua...

"Indigoiden tarkoitus on hajottaa sellaiset yhteiskunnan rakenteet, jotka eivät enää toimi. Siksi indigot ovat luonteeltaan kapinallisia ja saattavat vaikuttaa rauhattomilta. Koulu ei heitä yleensä kiinnosta, eivätkä he jaksa keskittyä läksyihin."

Mä. Mä. Mä. Mä.

"--Kuten indigolapsilla, myös kristallilapsilla saattaa olla (virheellisesti) diagnosoituja neuropsykologisia häiriöitä.--"

Niin mä.

"Sekä indigo- että kristallilapsilla on monien kirjoittajien mukaan paranormaaleja kykyjä, kuten taito keskustella kuolleiden kanssa sekä kommunikoida telepaattisesti.--"

Mä olen niin katsonut Mediumini (Näkijä) ja Aaveratsastajaa, että mä olen ihan valmis pikkumeedion äidiksi.

"Kristalli- ja indigolapsista kirjoittava Doreen Virtue kuitenkin tyrmää lääketieteen tavan määritellä lapsia neurologisten häiriöiden kautta. Hänen mukaansa kyse ei ole toimintahäiriöistä, vaan uudenlaisista ihmisistä, jotka kokevat asioita eri tavalla ja joilla on taitoja, joita valtavirtayhteiskunta ei ymmärrä."

Joo, niin mäkin.

Vahvaa auraa! Tää indigo koettaa jaksaa nyt vihdoin paketoida noi muutamat hupaisat lahjahankintansa, jotenkin tietty tosi spacesti, niin että niiden päälle ymmärtää vain vieraat muilta planeetoilta ja kristallilapset.

ps. Mähän kävin Hakaniemen Kauppahallissa, kakkos kerroksessa katsastamassa joko mun auranhajoittajakristalli olisi tullut. Ei ollut. Huomenna ehkä Leena muistaa ottaa mukaan. Pitää siis nyt niiiin käydä se hakee.

Tunnisteet:

3 Comments:

At 11:47 ip., Anonymous Anonyymi said...

Siis jumalauta me kersan kanssa revettiin, kun luin tän sille. "Ei, lapsellani on rusinankokoiset ja erittäin typerännäköiset silmät"....

Mun täytyy ihan tutustua tähän. Vähän tulee mieleen nää "väri- ja muotoihmiset", joista tää yks nainen kirjoittaa kirjoja ja kertoo, kuinka hän ja kaikki herkät ja suuret taiteilijat ja ujot ovat ylimaallisia väri-ihmisiä ja loput sitten ihan kusipäitä muotoihmisiä, joilla ei ole edes tunteita. Bloggasin joskus aiheesta, en vaan muista muijan nimeä.
No, onnea kristalli- ja indigoperheelle:)
-minh-

 
At 11:44 ap., Blogger Hanna Kopra said...

Todella monesa tällaisessä asiassa jännää on se tietynlainen asenne, joka on ikään kuin kamalan pehmeä ja suvaitsevainen, mutta joka jakaa ihmiset sitten kuitenkin melko rankasti... Noh hyviin ja pahoihin, voittajiin ja häviäjiin tai kunigatariin ja kuhnureihin.

Lyö leimalla ja istuttaa lokeroon, josta ei ole tietä ulos.

Mä olen vahavsti sitä mieltä, että meidän Maire on kristalli, koska sillä on isot ruskeat ja viisaan näköiset silmät (viisaudesta sitten niin), se on alle kahdeksan eikä se puhu, vieläkään.

 
At 8:04 ap., Anonymous Anonyymi said...

Kylla, luultavasti niin se on

 

Lähetä kommentti

<< Home