Paksuna

Avoin foorumi etenkin allekirjoittaneelle purkaa hämmennystään, ilon ja ahdistuksen tunteita, ihmetellä alakulttuuria, joka ympäröi raskautta ja kummastella lässytyksen määrää. Yhteenveto Tyypin odotusajalta, joka loppui maanantaina 2.4.2007, juuri ennen virka-aikaa, eli 15:59.

lauantaina, maaliskuuta 31, 2007

Sto da Dio

Lähetin tuon alempana olevan kuvan Italiaan ja Daniela oli laittanut sen jääkaappinsa oveen… Ja tietenkin sen ovat nähneet AINAKIN Luisa (Danielan äiti), Nonna, Lorre-veli… Niin ja tietty kaikki Danielan ystävät ja meidänkin tutut.

No mikä siinä on, että voin laittaa senkin kuvan itsestäni "vaikka nettiin", mutta kun Daniela laittaa sen jääkaapinoveen, niin tulee sellainen kiemurteleva olo? Mä olenkin vähän dorka.

Ehkä juuri tämän takia: "Richi said yesterday that you look so sweet and pretty, and so woman! Pregnant women have this special charme..."

Richi, Danielan alakoulukaveri sekä toinen Danielan vihkitodistajista (toinen oli allekirjoittanut) ihmetteli kovasti eräänkin kerran, että millainen nainen ja tyttöystävä minä oikein olen, kun EN tee Jaakolle edes töihin eväitä!! Ja sekös oli jo jotain, kun vastasin: "No miksi mä tekisin, kun eihän Jaakkokaan tee mulle? Molemmathan tässä töissä käydään."

Mutta nyt on Hannakin ihan kunnon nainen! Että Sto da Dio vaan, eli Herran hallussa (noin vapaasti käännettynä), ei hätää.

Tunnisteet: