Paksuna

Avoin foorumi etenkin allekirjoittaneelle purkaa hämmennystään, ilon ja ahdistuksen tunteita, ihmetellä alakulttuuria, joka ympäröi raskautta ja kummastella lässytyksen määrää. Yhteenveto Tyypin odotusajalta, joka loppui maanantaina 2.4.2007, juuri ennen virka-aikaa, eli 15:59.

maanantaina, tammikuuta 08, 2007

Saamme vauvan -opas

Vauva-lehti tuli tänään. Heleltä (avoanoppi) tuli samaan aikaan viesti, että Vauva-lehdessä on juttu kestovaipoista, kun revin muovia lehden ympäriltä huitsin nevadaan.

Lehden mukana oli taas yksi niiiin järkyttävä opaslehdykkä (Saamme vauvan -odottavan perheen opas), että ...mä en vain kestä. Voin olla kranttu tai ihan mitä vain, mutta itseä ei vaan yhtään huvita saada tämmöistä kauheeta Wordillä tmv. taitettua ...läpyskää. Tai muutenkaan näitä "kivan lapstenkirjamaisella ja tämmösellä naivistisella tyylillä" kuvitettuja painotuotteita. Mä en ole lapsi. Mun sisällä saattaa kasvaa lapsi, mutta MÄ olen aikuinen.

Tulee koulun kalvosulkeiset tai kauheet koulukirjat mieleen ja se ei ole hyvä juttu. Toisekseen joku oikea taittaja/graafikko ja kuvittaja olisivat saaneet tästäkin oppaasta tosi hienon, selkeän ja helppolukuisen. Ja ihan yksinkertaisella otsikkohierarkiallakin. Joku ammattilainen olisi voinut tehdä tämänkin. Tehdä sitä mitä parhaiten osaa.

Mutta kun itse tekee, niin tulee just semmonen kuin tulee. Ihan kauhee.

Tunnisteet: